ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ


Το αγαπημένο μου ζωάκι είναι το χάμστερ.
 Το χρώμα  του είναι άσπρο, είναι λίγο παχουλό, έχει μικρή ουρά, μικρά αυτιά, μικρά δοντάκια και είναι πολύ μικρό.
Συχνά μπαίνει μέσα στον τροχό, τρέχει και κάνει γυμναστική. Όταν πάω να του πάρω το μπολάκι για να του το γεμίσω με φαγητό με δαγκώνει.
Εμένα μου αρέσει επειδή είναι μικρό και παίζει μαζί μου.
Γιάννης


Εμένα μου αρέσουν τα σκυλάκια. Το σκυλάκι μου το λένε Μικάκι.
Το τρίχωμά του είναι κοντό. Είναι κουταβάκι. Το χρώμα του είναι άσπρο. Τα μάτια του είναι καστανά. Η ουρά του είναι μικρή και τριχωτή.
Του αρέσουν τα χάδια και συνηθίζει να πηδάει πάνω στον μπαμπά μου και σε μένα.
Το παιχνίδι που του αρέσει είναι να του πετάω ένα ξυλαράκι  ή ένα κόκαλο και να το πιάνει.
Η συμπεριφορά του είναι καλή και δεν δαγκώνει.
Μου αρέσει να το χαϊδεύω και να το παίρνω στην αγκαλιά μου. Το σκυλάκι μου το αγαπάω πάρα πολύ.
Δέσποινα

Το αγαπημένο μου ζώο είναι το σκυλάκι και το λένε Ρίτα. Ζει στο χωράφι μας μαζί με άλλα δύο σκυλιά.
Έχει απαλό τρίχωμα και μαύρες βούλες. Η ουρά της είναι μακριά. Τα αυτιά της είναι κοντά και το χρώμα τους είναι μαύρο. Το χρώμα των ματιών της είναι καστανό. Η μυτούλα της είναι μαύρη και στρογγυλή και είναι αρκετά ψηλή.
Όταν ήταν πιο μικρή της βάζαμε γάλα αλλά τώρα που μεγάλωσε τρώει σκυλοτροφές.
Της αρέσει να γλύφει κόκαλα και να γαβγίζει δυνατά. Ο μπαμπάς μου την παίρνει συχνά στο κυνήγι για να τον βοηθάει. Όταν ο μπαμπάς μου πηγαίνει να την ταΐσει πηγαίνω κι εγώ μαζί του για να την δω.
Την Ρίτα δε θέλω να την αποχωριστώ ποτέ, γιατί την αγαπώ πάρα πολύ.
Φωτεινή

Το αγαπημένο μου ζώο είναι η Τζέσι. Μου αρέσει πολύ γιατί πηγαίνω με το θείο μου και την ταΐζουμε.
Το χρώμα της είναι μαύρο και η ουρά της είναι μακριά και τα μάτια της είναι μαύρα.
Της αρέσει να την ταΐζουμε και να της πετάμε πέτρα για να την πιάνει και να μας τη δίνει.
Η συμπεριφορά της είναι καλή και δε δαγκώνει.
Την αγαπάω πάρα πολύ.
Ιωσήφ

Το αγαπημένο μου ζώο είναι η σκυλίτσα μου η Μίτση. Μου τη χάρισε η γειτόνισσά μου η Κατερίνα.
Η Μίτση είναι 10 χρονών. Έχει άσπρα πόδια και μαύρο σώμα. Τα μάτια της Μίτσης είναι μαύρα.
Η Μίτση τρώει ξηρά τροφή, κοιμάται σε ένα χαλί, τρέχει, κάνει ποδαράκια και γαβγίζει.
Μου αρέσει να παίζω μαζί της. Εγώ πετάω τα κουκλάκια στο χαλί και η Μίτση έρχεται να τα πάρει.
Τη σκυλίτσα μου τη φροντίζω και τη χαϊδεύω.
Λουκάς

Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος. Τον σκύλο μου τον λένε Μόρτι και είναι μικρούλης.
‘Έχει καφέ μάτια, άσπρο τρίχωμα και είναι γλυκός.
Οι συνήθειες του είναι τα χάδια και οι αγκαλιές αλλά και να τρέχει.
Είναι τσιγκούνης και δε δίνει τα παιχνίδια του.
Μου αρέσει πιο πολύ σε αυτά ότι είναι μικρός και δεν θέλω να μεγαλώσει ποτέ.
Λευτέρης

Θα σας μιλήσω για το αγαπημένο μου ζώο που είναι μια σκυλίτσα. Την λένε Ρεξούλα. Έχει καφέ μαλακό τρίχωμα, καφέ μάτια και είναι μικρό.
Τη σκυλίτσα τη βρήκε η θεία μου στην πλατεία του χωριού της, την πήρε γιατί είχε στραμπουλίξει το πόδι της.
Κάθε φορά που πάω και βρίσκω την Ρεξούλα, παίζουμε αλλά καμιά φορά όταν πηδάει πάνω μου τότε αρχίζω και τρέχω. Έτσι ξεκινάει το παιχνίδι.
Η θεία μου μου είπε ότι αν δεν το φοβάμαι θα μου το έδινε, γι’ αυτό κι εγώ πρέπει να μην το φοβάμαι για να μου το δώσει.
Την Ρεξούλα την αγαπάω πολύ γιατί είναι γλυκιά.
Βάλσα


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙ